středa 6. listopadu 2013

Co nás čeká a nemine

Dlouho jsem se dokopávala k dnešnímu článku..
Né, že by se mi nechtělo, ale maturita, volejbal a posilka mi nenechávají moc volného času, bohužel.. 

V dnešním "mini" článku bych Vám chtěla říct, jak si dařím, pár fotek.. a hlavně, mé plány.

1. Musela jsem od začátku školního roku nabrat trochu toho materiálu, aby se mi svalíky trochu budovaly. Každopádně teď na sobě už měsíc tvrdé makám v posilce, zamilovala jsem si leg-press aj. stroje. 
Na pár fotek se můžete kouknout sami, mám v plánu se každý měsíc fotit, abych viděla výsledky a měla nějakou velkou motivaci, když už se budu zveřejňovat.. :D
Toto foto je focený asi v polovině měsíce, co jsem makala v posilce..




Myslím si, že už teď, po půl dalším měsíci, vím, že se posunuji kupředu. V tréningu mi pomáhá trenér, který připravuje Nikolu Weiterovou a pak i kamarádka, která se chystá v květnu na soutěž. 

2. Fotím si jídlo, píšu si gramáže. Prostě jsem striktní. A to se u mě jen tak nevídá! :D
To znamená, že se můžete těšit na mé jídelníčky, které přidám vždy v Pátek! 

3. Má první GA se blíží, jen se domlouvám s případnými sponzory a vymýšlím nějakou zapeklitost, aby jste to mé milé/ moji milý neměli jednoduchý! :D:D

4. A teď mimo téma. Jak jsem řekla, blíží se maturita a s tím i teď v Pátek Gaudeamus, chystáte se někdo?

Nebude někdo v Pátek v Brně, kouknout se na Festival, veletrh SPORT life? :))

SPORT Life visual
Mějte se fanfárově ♥

6 komentářů:

  1. Hezká postava :) Nechceš přidat workouty co cvičís v posilce?:)
    Na gaudeamu jsem byla min. rok, nabrakovala spoustu letáčků, ale ve výsledku jsem se na ně téměř nepodívala jako většina :D ale aspoň jsem měla hoodně prupisek, které všichni dávají:D

    OdpovědětVymazat
  2. :-) jo na veletrh se chystam prestoze jsem ve 3ku :-D tesim se na clanek s nejakymi cvicebnimi plany :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k úspěchům při cvičení. A těším se na jídelníčky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Legpress mám také moc ráda! :))
    Wow, trenér, co připravuje Nikolku? To je supr! :))
    Taky si teď všecko vážím, i když já to tak mám ráda a frčím si v tom! :D
    Na GA jsem tedy zvědavá. :P
    Užij si to na Gaudeamu. Už víš, na jakou školu bys chtěla? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Super výsledky. :) Vláďa je skvělý trenér, určitě to půjde jen líp a líp. A ten veletrh vypadá parádně, škoda jen, že trochu z ruky a taky ve špatný den! :D Člověk si nevybere. :D

    OdpovědětVymazat
  6. sněžilo?? panebože!
    bříško máš parádní :) závidím ti,že cvičíš,já se za boha nemůžu dokopat :D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))