sobota 18. ledna 2014

Jak se nezbláznit v posilovně?

Zdravím! :))
Dnes už je vše za mnou, jak učení, tak samozřejmě i posilovna.

V posilovně jsem si dneska zase překonala maximálku, přijde mi, že každý týden se zlepším ve váze. Dneska jsem si dala výpony na lýtka se zátěží 15 kg. Slušný pro mě.

Také se v posilovně setkáváte s lidmi, nad kterými kroutíte očima? Já jich teď potkávám dost, protože je fitko narvaný novými tvářemi, který stejnak po měsíci odpadnou a své předsevzetí do nového roku nesplní.
Já dnes potkala:
1. Ženskou snad 50 let jen ve sportovní podprdě a kraťasích. Asi budu znít - diskriminačně vůči starším lidem? Ale na to se nedalo koukat. Hubená byla, ale byla taky vysolárkovaná, scvrklá a na každým stroji byla tak 5 sekund. 
 

2. Chlapa, kterému bylo asi 30, postava jako hrom. Chytl si 5 kg činku do každý ruky (i já zvedám víc) a při zvedání strašně hekal, fuňěl a dělal, jaká je to námaha. Nemohla jsem se nesmát. Opravdu to bylo komický! :D

3. Holku, s kterou jsem se seznámila v posilovně , která si věčně všem. i neznámým stěžuje, jak moc chce mít krásný zadek a záda,ale mrtvý tah, či dřepy jsou zbytečný!
 

4. Holku od nás ze školy, která mi tvrdí, že jede vlny na 0 každý den, ale přitom má na oběd rýži a na snídani vločkovou kaši.

5.Ženskou, která mi věčně drží pás, ale hovno dělá! :!!!
545452_10150968482378340_1905766446_n.jpg 

 Co vy, také pěníte z některých lidí? :))



Dneškem jsem se rozhodla pro pár razantních změn. 
Ale co je v plánu je:
v týdnu vám sem hodím aktuální foto
♥ začala jsem si psát a počítat bílkoviny, tuky, sacharidy s tím je spojená má změna, o které vás v tádnu budu taky informovat
♥ další můj článek- Cviky!

Jedna před cvičením








11 komentářů:

  1. Těším se na další článek :D Chodím do celkem malé posilovny takže tam moc hard core případů nemáme :D Ale naposled mě spíš šokovala holka co vycházela z posilovny a rozdělala si chipsy..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to sem taky parkrat videla :-X Nechapu proc pak tedy do ty poskx chodi :-D Koouky

      Vymazat
  2. :) Já strašně nechápu z chlapíka, co si pokaždé vezme dvě trojkilovky (pro představu je to asi 40letý tatík, co chce schodit bříško, ten je jasnej), jde s nima na pás, pás si nastaví na největší náklon a jde pomalejší chůzí, zatímco těma činkama (a to vážně a doslova) krouží a mává jako kdyby chtěl vzlítnout nebo jako kdyby odháněl mouchy. No je to hrozný :D Docela často cvičím tak, že mám ty pásy přímo za sebou, takže všechno vidím v zrcadle. A nemohla jsem se na nic soustředit, jenom jsem se usmívala .)) A to se jinak opravdu nikomu nesměju :D
    A koukám, že výpony nakonec dobrý, jo? To je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono te to pri cviceni dost rozhodi no :-D Obcas se nestacim divit fakt! Jojo vypony jsou skvely jeste ted vitim lytka :-)

      Vymazat
  3. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, takovym lidem se tam nevyhnes. Ja to zpocatku dost pozorovala, ale ted to nekomentuju. Chodim tam kvuli sobe, ne tam hodnotit lidi a jejich chovani ci zjev. Pokud me nezdrzuji pri cviceni, tak me nezajimaji. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim s tebou Kristynko, jen te neco tak nevidanyho dokaze pekne rozhodit, rozveselit?:-D Nejhorsi je, ze vetsina pripadu me omezuje. .:-X

      Vymazat
  5. Joo..tak takovýhle lidi mám ve fitku taky..minule 3 holky na pásech, povídaly si a koukaly na mě,jak na zjevení,když jsem tam před nima cvičila Zuzku:D
    A hekající chlapi..to netřeba komentáře:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já zase nemusím lidi (většinou to jsou teda chlapi), kteří jsou nabouchaní (k tomu nic nemám, to smekám), ale když náhodou zabereš místo kde ZROVNA chtěli jít cvičit oni a oni se pak tváří jakože ty jsi nic a jen zacláníš a nepotřebuješ to. To bych vraždila! (nic méně po několika měsících ve fitku se na mě už nedívá jako na průhlednou, asi pochopil, že to myslím vážne:D))

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda nejsem člověk, který by zrovna pozoroval lidi kolem sebe, ale když už se někdy podívám, tak zalituji, protože bych někdy až smíchy brečela. Např. když vidím na běžícím pásu slečnu v šortkách, která má na sobě silonky...ano silonky, nechápu. No, a vyloženě bych vraždila, když dojde někdo, kdo se právě polil asi půllitrem svého nejlepšího a nejvoňavějšího parfému. A tak si někdy říkám, že lepší je se ani kolem sebe nedívat a nečuchat :-D

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))