úterý 21. ledna 2014

Strava podle nutriologa? Ani náhodou!

Ahoj! :))

Ráda bych Vám napsala, jak se mám skvěle a jak krásně cvičím.
Houby!
Maximálně tak ležím v nemocnici na urologii a užívám si nemocniční život.


Už od včerejška se tu povaluji a cvičí se mnou tak akorát doktoři a sestřičky. Sotva jsem se zotavila, už zase ležím.
Strava je tu taky suprová. Dnešní den:
Sn. 2 ks Bílého rohlíku + máslo + melta
Kapačka 1000 ml
- prášky, moc prášků
O. Vývar, Bílé nudle s tvarohem + meruňka
Kapačka 500 ml
Antibiotika v kapačce 250 ml
V. 2ks rohlíků + máslo
+ prášky, moc prášků

Pestrost sama, co?

Jediné, co mě dnes potěšilo byl přítel ♥ ( jak já ho miluji) a video, kde se nacházím v krátké chvíli i já v pozadí. Cvičím ve fitku se samými celebritami, jen co je pravda! :))

Z nudy si prohlížím obrázky a tyto mě pobavily! :D 
Z nuly na sto za tři sekundy! 

Rozdíl mezi ženami a muži 

 Jak si užíváte dny vy? 
Už se nemůžu dočkat dne, kdy mě pustí a já půjdu do fitka!♥

13 komentářů:

  1. To je nejhorší, když člověku překazí zdravotní problémy plány, držim palce at se co nejdřív uzdravíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brzo se zotav, kočeno!
    Jinak jsem to možná někde v článku přehlédla, ale nepsala jsi, že cvičíš právě pod Vláďovým dohledem? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda, cvičím! :) Minulý týden mě cepoval při dřepech s činkou, je to super trenér! :))

      Vymazat
  3. já bych v nemocnici zešílela, ani na to nechci pomyslet...držím palečky at si co nejdřív doma :) ae ani tak to pak se sportem nepřeháněj;)

    OdpovědětVymazat
  4. Brzo se uzdrav :-* myslime na tebe kocko :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Brzo se uzdrav! Nemocnice jsou zlo..:(
    video si načítám a hned tě jdu shlédnout!

    OdpovědětVymazat
  6. Chudáku :-( Uzdrav se a snad to bude všechno ok ! Myslíme na tebe <3

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji brzké uzdravení, nesnáším nemocnice, takže s Tebou docela soucítím :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ta nemocniční strava je prostě děs... brzo se uzdrav§

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, čo sa ti stalo, že si v nemocnici? Kvôli nadbytku bielkovín? Snáď budeš skoro ok, drž sa!:)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))