čtvrtek 2. ledna 2014

Zvedám, jsem v posilovně sám.. aneb návrat mistra!

Vítám Tě roku 2014 a taky vítám Vás, kteří na můj blog nezapomněli.. :)
(narozdíl ode mě)

Co se se mnou dělo? Asi se mi nechtělo psát, neměla jsem čas... Bůh ví. 
Hlavní je, že jsem se vrátila, snad na pořád! (?) :D


Za ten měsíc se u mě nic razantního nestalo, jen jsem si hodně věcí ujasnila a už vím, co chci v tomto roce dokázat. Nedávám si předsevzetí, na to nevěřím. Spíš takové malé sny, které jsou pro mě uskutečnitelné. :)

Jak se stavíte k předsevzetí vy? 

Prvních snů by se mělo dostát do konce března tohoto roku, jsou to reálné cíle, proto tak brzy! :))
  • Setkání s Nikol Weitrovou
  • Obhájit si maturitní práci na téma - Fitness a výživa
  • Přihlásit se na kurz fitness + trenér
  • Potěšit se břišákama!
 Jen bych Vám chtěla říct, že jsem si zamilovala posilovnu snad ještě víc, jak to bylo u minulé rekapitulace. Mimo jiné jsem dostala k vánocům činku jednoručku- NAKLÁDACÍ! ♥♥ Momentálně zvedám 6,5 kg. Plánuji jít na váhách nahoru, tak uvidíme pokroky! :))

Zatím zvedám v posilce:
*** činky 5 kg
*** jednoručka 7,5 kg - doma 6,5 kg
*** kettlebell 15 kg
*** leggpress váha samotného přístroje, nevím kolik, víte? + 15 kg
*** Mrtvý tah 35 kg
*** Mohamed, kladky, aj.. +- 20-30 kg

Nic moc to není, oproti beautygloss a jiným fitnesskám, ale časem se dohrabu na větší váhu. Hodně se zaměřuji na ruce a záda, tam vidím každý progres, ať je jakýkoliv. Vím, že záda mi rostou a bicáky taky. Prdel se mi formuje, stehenní svaly taky, a na břichu ubejvá pokrývka! :D

Snad mi zase budete oporou a budu se za Vámi ráda vracet! :))
Plánuji pár novinek, jen to ještě není 100%



Mějte se krásně ♥♥

6 komentářů:

  1. Jsem tak ráda, že jsi zpět! :*
    Náhodou jde vidět, že jsi se zátěžemi pokročila. Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  2. téma maturitní práce by mě taky bavilo:) sice tě neznám, ale blog vypadá moc hezky, vítej zpět;)
    Nakládací činky doma, to je můj sen, užij si je:)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že se ti všechna předsevzetí splní ! Vítej zpátky! <3

    OdpovědětVymazat
  4. víítej!:))
    pěkně zvedáš a sluší ti to:))

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej zpět! :) A držím pěsti při plnění vysněných cílů. :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))