pátek 21. února 2014

V duchu jara, rýsovačky a změn

Zdravím všechny, co nad mým blogem nezanevřeli! :D
Měsíc, to není až tak hrozný, holt se nestíhá.
.. teda ono by se stíhalo psát, ale pak bych si nemohla zacvičit žejo..
.. a to nechceme ..
.. já to nechci :D ..

Jak se máte? také je u Vás takový jaro, jako je tady na Vysočině?


Teď jsem právě doběhla, je to paráda ♥
Už jste byli běhat?
avox052-460sa-1375367268.gif
Chtěla bych Vás prvně poprosit o vyplnění této ankety, je to do mé maturitní práce, jste zlatí, děkuji :))

S mou prací souvisí i to, že jsem pořád zavalená buď okruhama nebo knížkami, vypadá to u mě jako v knihovně! :/

Další změnou u mě je účes, hned po maturitním plese jsem šla z, na:

A na plese jsem vypadla takto! :)




V posilovně jsem udělala taky pokroky a mimo ně mám i nový plán na cvičení. Můj týdenní harmonogram vypadá asi takhle:
Po- Ranní běh 20 minut,  odpolední posilka 1,5 hodiny
Út- Posilka 2 hodiny
St- Běh 1 hodina
Čtvrtek- Posilka
Pátek- Běh 1 hodina
So- Buď posilka nebo běh
Ne- Rest
 Taky mi trenér udělal nový trénink, už mi připadalo, že jedu jedno a to samý a nebralo mě to moc.
 .. už jsem asi byla..
líná! :D
Plán mám udělaný pro rozvoj svalů, ale zároveň budu  rýsovat, léto je za dveřmi a nerada bych v červenci brečela, jak nechci do plavek..
A to já umím..
Velice!

A kde že jsou ty pokroky?
Legpress- 60 kg
Mrtvý tah- 25 kg
Výpony na lýtka- 20 kg
Dřepy 25 kg

A po leg day asi vypadám takhle..

Také obnovím novou rubriku a to s jídlem, mám v plánu tvořit si takový záznamy, tak se těším na kritiky! :D

Mějte se fanfárově a super víkend přeji!
♥♥








13 komentářů:

  1. jak bychom mohli zanevřít! jsem vždy ráda, když něco nového přispěješ:) a nemůžeme se na tebe zlobit, jestli místo článků cvičíš - to je úžasný, měla bych si z tebe vzít příklad, já jen kynu a kynu... plány máš parádní!
    u nás jaro není, ale není to ani zima.. who knows, co to je?
    anketu určitě vyplním :)
    fotka z plesu je krásná! a i nové vlásky ti sluší :P měj se fanfárověji!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné vlásky i pokroky:)
    teda týden máš pěkně nabitý, divím se, že to stíháš ;)
    do léta ještě času, snad to taky stihnu:D

    OdpovědětVymazat
  3. Anketa vyplněna. ;)
    Vlásky jsou bezva změna. :))
    A gratuluji k pokrokům.

    OdpovědětVymazat
  4. Anketa je vyplněna :) Moc si mi líbí tvůj účes ! Je to krása :) A na plese jsi jako princezna :)
    Super s tím běháním :) Hlavně ráno. Já se k tomu pořád nemohu dokopat :D
    Hezký víkend i tobě přeji :)

    OdpovědětVymazat
  5. doufám že nás pak seznámíš s tvou prací až bude hotová. Já už dávno neběhám, jelikož mi to nedělalo dobře na kolena a nějak moc mě to nebavilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anketu vyplním;) Mám ráda takové mikádo střihy, je to šmrncovní a jako maturantka jsi vypadala krásně. Vidím, že se Ti daří a to je moc fajn♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tu nna Slovensku bolo krásne vo štvrtok aj teplucko no teraz velka zmena neviem co by som si na seba obliekla :(

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímně už jsem se bála, že jsi na blog úplně zanevřela :) mmám to tu totiž moc ráda! :D Jinak gratuluji k pokrokům a budu se těšit na další články!
    Jo a vlasy jsou super , v poslední době se mi čím dál tím víc takovéhl ekratší střihy:)

    OdpovědětVymazat
  9. Beh - najlepšia vec na svete, spolu s cyklistikou. :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, nechtěla by ses přihlásit do soutěže o knížku Pilates ? :) Jestli ano tak mpžeš přihlásit zde http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/2014/03/soutez-o-knizku-pilates.html :)

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))