úterý 15. dubna 2014

Jak cvičím?

Pěkný večer,
Teda ... pěkný.. v uvozovkách.
Za oknem nám celý den padají bílý sračky a když né ony, tak je pořádný slejvák :///

Dneska bych se chtěla podělit o to, jak zrovna cvičím v posilce. 
Teď jsem obměnila cviky a celkově harmonogram cvičení, přišlo mi, že na trénink předchozí jsem si zvykla a nic se už nedělo.

Také se Vám stává, že po delší době stejného tréninku stagnujete?
 Mimo jiný jsem se dneska pekelně rozčílila. Bavila jsem se s kámoškou a začala mi říkat, proč bych NEMĚLA už chodit do posilky.
Asi takový výraz jsem měla! :///
Nechápu, proč okolí do cvičení buď furt babrá, nebo ho haní nebo si vymýšlí důvody proč ne... Nejvíc mě zarazilo, když mi řekla, že "rostu", pro mě to bylo lichotivé :-D... Kdo by nechtěl, že?
( no konec, takový lidi tady byli, jsou a budou!)

Už k mému tréninku.
Rozdělila jsem si ho na 3 dny. Ten čtrvrtý si jedu tak nějak, co se mi v ten den zlíbí.
Mimo to, když je pěkně, tak běhám či jedu na kolo a nebo brusle. Takový relax!
Den první!
Břicho a nohy
Zkracovačky na lavici s nohama ve vzduchu 4/20
Přtahy kolen v sedě na lavici 4/20
Legg-press 3/20,15,15 (40 kg, 45,45,45)
Dřep na multipresu- Pro mě novinka, zamilovala jsem si je! 3/12 
( A jelikož jsem u tohoto cviku v začátcích, moc si nedávám, začínám na 10 kg, a pak dávám na 15, nebudu to uspěchávat! )
Hacken dřep široký postoj 4/20  ( s 50 kg)- Ten miluji!!!!
Předkopávání na přístroji 3/15 (20 kg)
(Tady se ještě trochu bojím, moje kvadráčky toho ještě asii moc nesnesou, vždycky skuhrám jako hovado! :D)
 Zakopávání v leže na přístroji 3/15 (20 kg)
Výpony v sedě 3/20 (20 kg)

Den Druhý!
Prsa, ramena, triceps a břicho
Peck Deck 3/15 (10 kg)
( Tady si připadám jako máčka! :D)
Tlaky s j.č. na šikmé 4/12 ( s j.č. o 5 kg/ks)
Rozpažování s j.č. na rovné lavici 4/15 (2,5 kg)
( Jak to máte vy u rozpažování, také zvednete o hodně méně jak normálně např. při tlacích?
Obrácený peck- deck jednoručka 4/12 (10 kg)
Tlaky s j.č. v sedě 3/12 (5 kg/ks)
Upažování s j.č. ve stoje 3/12 (2,5 kg/ks)
Tricepsové tlaky na stroji 3/10 (25 kg, 30, kg, 35 kg)
Tricepsové stahování kladky s rovným adaptérem 4/10,12,15,15 (12 kg, 15 kg, 17 kg, 20 kg)
Rotace na stroji 4/25 (9 kg)

 Dnes jsem tento trénink jela a mohu říct, že prsní svaly a triceps cítím jak blázen, je to změna oproti mému starému tréninku.

Den třetí!
Břicho, záda, biceps
(zde jsem ještě na váhy nejela, trénink mě čeká v pátek!)
Přítahy kolen na trx 4/20
Přítahy kolen na bosu 4/15
stahování kladky na hrudník 3/15 ( cca 20, 25 kg)
hrazda s dopomocí 4/10
Veslo s oporou hrudníku jednoruč 3/12
Stahování stroje PAK dlaně k sobě 3/12
Bic. zvih na kladce 4/12
Bic. zdvih s oporou o koleno 4/8,10,12,12
Adduktory
Abduktory
Zanožení na stroji 3/25


A mám na Vás jeden dotaz, vím, že když ráno cvičíte, pěkně tělo nakopnete a pak se trochu urychlí metabolismus. 
Poslední dobou cvičím vždy ráno a to od 7:00-8:00 někdy i déle. A příjde mi, že nikdy jindy jsem nebyla tak hladová jako nyní, i když jsem cvičila odpoledne.
Myslíte, že je to tím?

takto se cítím, dkyž vlezu do ledničky!


Mějte se fanfárově ♥






8 komentářů:

  1. No cvičíš teda suprově :) Vždycky, když vidím na nějakém blogu podobné workouty, připadám si jako totální amatér a máslíčko, který cvičení jen doma a umírá i u 10 minutových hiit workoutech :D

    Jinak s tím odrazováním od cvičení to znám! Dokonce mě i lidi, kteří sami jí s prominutím jako prasátka (pizza a KFC každý víkend neni výjmka, ve škole k obědu bagetka se stripsama, ke svačince snickersku a hezky to zapít big shockem...fujky!) odrazují i od zdravého jídla...! Už jsem se setkala i s "chytrými" názory, že to je škodlivé a neni to pro moje tělo zdravé, když jím hodně zeleniny :D Nebo když jsme místo tělocviku navštívili fitko a já místo abych jako zbytek třídy obsadila stroje tipu"roztahovače nohou" a celou dobu jen prokecala, jsem papadla činky (dobře, spíš zatím jen "činečky" :D) a chtěla jsem si za tu zaplacenou hodinu alespoň trochu zacvičit, jsem byla nazvána magorem :D V poslední době taky slýchávám, že jsem prý příliš hubená a měla bych začít jíst "normálně"... Zajímavé, že mi to většinou říkají lidi, který jsou ne vyloženě tlustý, ale že by byli nějak ve formě to taky ne :D

    S tím už nic asi nenaděláš... Být tebou bych si takové řeči nebrala k srdci, nebo naopak.. ber to jako kompliment! :) Většina lidí, co se tě snaží odradit v tom, co děláš ti jen závidí, čeho jsi dosáhla a jak jsi silná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Při upažování také dávám o mnohem méně kil, protože je to izolovaný cvik, tak je to jasné. ;)
    Jinak super, máš moc zajímavé tréninky. Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, obdiv za takové tréninky ! :D To já se ještě nikdy nevydala cvičit do posilovny. Nemám s kým a vůbec to neznám, ani ty cviky, ještě bych se ztrapnila :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky makáš! :) Mně snad vyjde přání a do posilky začnu chodit o prázdninách, takže se těším jako malá.
    Jinak s tím cvičením ráno - také to tak mám..jakmile cvičím ráno nebo dopoledne, tak jsem pak celý den ale fakt příšerně hladová :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super máš moj obdiv :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  6. fiha dobre narocny trening!


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))