neděle 13. dubna 2014

RECENZE: Feel JOY Sportovní top

Zdravím!

Už delší dobu slibuji nějakou tu recenzi. V předchozím článku jsem se zmínila o pár produktech, které se mi naskytly k vyzkoušení. 
Mezi zmíněné produkty patří produkt z řady Feel Joy.




Co je vlastně Fell Joy?
Firma Feel Joy v Evropě působí už od roku 2005. Sortiment, který nabízí se zaměřuje spíše na volnočasové sportovní aktivity. Nabízí módu jak pro zumbu, street dance, pole dance, běh, jóga a také třeba i fitness.
Výrobky od Fell Joy jsou vyrobeny dle módních trendů. Samozřejmě nechybí ani kvalitní materiál a široký výběr jak por pány, dámy i děti. Mezi přednosti také patří barevnost, kterou firma využívá a díky ní je obleční originální.
Mimo jiné Feel Joy podporuje mnoho sportovních instruktorů, což můžete najít na jejich stránkách:

Feel Joy Sportovní top mini

Jak již napovídá název článku, vybrala jsem si z široké nabídky právě Sportovní top mini v odstínu černá + citrónová.
Top mě zaujal právě svou barvou a co si budeme povídat, právě jsem měla období, kdy jsem další sportovní top prostě potřebovala! Těch není nikdy dost. 

Měla jsem ovšem dilema, co se týče velikosti. Měla jsem strach, že S mi bude malý a naopak že M mi pro změnu bude velký, mám něco mezi S-M co se rozměrů týče. 
Nakonec jsem se rozhodla pro velikost S a jsem ráda, že jsem si takto zvolila. top mi krásně sedí a nikde mi nic, jak se říká, nepřekáží!
 Velice se mi líbí vlastnosti topu.  Na dotek je velmi příjemný. Občas se mi stává, že když si v obchodě vyzkouším podobný top, kouše či škrábe. Bála jsem se okrajů, když jsem viděla přechod citronové do černé, ale zbytečně. Dalším plusem je prodyšnost.

 Mezi další přednosti, patří velký nápis vzadu mezi lopatkami. Už z dálky jde krásně přečíst a top krásně oživí. Působí rozdílně. Přeci jen je to něco jiného jak fajfka či "trojúhelník" :))

 Na kraji je pevná guma, která zaručí, že se top nevyhrnuje a ani nesklouzává, což považuji za velký plus, protože má poslední sportovní "podporda" se vyhrnovala a byla mi tím nepohodlná. tímto pásem zaručí pevnost.
(která je když skáčete, apod. velmi potřebná! ;D )

 Detail:

 Pokud Vás produkt zaujal, můžete navštívit stránky Feel joy:


Či můžete zavítat rovnou na odkaz produktu:


 Já jsem z topu unešena,
Vaše K. ♥


2 komentáře:

  1. Takový článek mi přijde zrovna vhod, protože pokukuji po nějaké dobré sportovní podprsence :) a tahle vypadá vážně dobře

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že ti top vyhovuje. :)) Designově se mi moc líbí, černou já tuze ráda. :P

    OdpovědětVymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))