pondělí 19. ledna 2015

Když vynecháte rok 2014!

Ani nevím jak začít..
Nebyla jsem na blogu asi už skoro rok,měla bych se snad stydět? Já se totiž nestydím vůbec.
Nebudu se zde omlouvat za to, co jsem dělala, že jsem tady nic nedělala apod. 
Sama to ráda nemám.
Spíš Vám v rychlovce řeknu, co a jak se u mě děje a co je nového jiného.


1. Odmaturovala jsem!
Ano, v mém případě jsem to brala jako štěstí. Protože jediný dny, kdy jsem se učila všechny ty okruhy, byly o "svaťáku". 
A ano, z větší části štěstí? Z druhé strany ta krev, kterou jsem vypotila! :D
Odmaturováno na výbornou!

S tím souvisí i to, že už student nejsem, nešla jsem na vejšku, i když plány byly jiné. Pracuji.
Nerada to říkám, ale práce, kterou dělám, mě vůbec nebaví a nevyhovuje mi, ani trošičku. Mám k ní odpor a hledám dál. 

2. Další nudné věci
Jako například to, že jsem se stihla 2x přestěhovat.
Jsem teta a s malým si užívám každou minutu! :))
Poprvé jsem letěla letadlem a to do Tuniska!




3. Cvičím pořád, a úspěšně! :))
I když jsem nepřispívala sem, tak na instagramu ZDE! , jsem byla aktivní stále, ať už jsem přidávala jídlo, něco ze života nebo i mou maličkost.
Bylo pro mě jednodušší přidat fotku a k tomu pár slov, jak přidat článek o stovkách slov. 
Tomu se říká lenost únava!
Cvičím jak drak, už mám další roční permici, takže si mohu jásat a skákat až do stopu. 
Taky mám permici na TRX, ano, oblíbila jsem si lana, je to úplně jiný pohyb jak zvedání vah. Po první lekci a noci jsem se probudila s pocitem, že jsem NIKDY snad necvičila břicho, pocit k nezaplacení!
http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10932194_878172532203387_1223760569_n.jpg

4. Úspěch
U TRX také zůstanu, díky tomuto cvičení se mi pas zeštíhlil o rovných 6 cm! A to je obdivuhodné! 
No ne?
U váhy se pořád držím +- 54-56 kg, jak kdy, ale na  váhu nehledím.
Také jsem byla na IN BODY. Zjistila jsem, co se svalů týče, že jsem na normou. U tuků jsem sice v těch "dobrých číslech", ale chci míň, do léta to bude, co do léta, do dalšího měření! :)

5. Prožívám salmonelu.
Už to je 2. měsíc, co jsem na neschopence a léčím se s potvorou salmonelou. 
V Listopadu jsem si poležela v nemocnici, protože to bylo akutní. 
A co za to může? Moje žraní. Jela jsem si sacharidové vlny a to bylo kuřecí sem, kuřecí tam, všude kam se podívám! No a už to bylo.
Míň udělané a mám ji. Zrovna já! :///
Ale i přes nemoc už se snažím měsíc cvičit, to nic nedělání 1. měsíc mě zabíjelo. 
Fakt!

A jak dosud vypadá můj den a jídlo?
Záleží hodně na směně, kterou mám ráno X odpoledne!
Tak i tak je to stejný, akorát obrácený.

4:30- Budíček. Kaše (jakákoliv, miluji je, to se nezměnilo ♥) + ovoce + caro s mlékem
5:30- Nástup do práce
9:00- Pauza. Bílý jogurt + ovoce, či jen protein.
13:00- Konec.  To je různé, koukněte na INSTAGRAM
13:30- Jízda do fitka, návrat v 17:00!
17:15- Čas na mě, popřípadě na kamarády a přítele♥ ( s kterým jsem už pěkných 5 let! :) )
18:00-19:00- Večeře, většinou to jsou jen bílkoviny, pokud byl tvrdý den, tak i sachry! 

Co se týče tréninku, tak moje aktivita třeba tento týden byla:
Po 12.1: Posilovna (Záda, ruce, abs) + Kardio na páse
Út 13.1: Posilovna (zadek, nohy, abs) + Snowboard
St 14.1: VOLNO
Čt 15.1: Posilovna (zadek+ nohy+ záída)
Pá 16.1: VOLNO
So 17.1: Posilovna (ruce, záda, abs) + kardio na páse
Ne 18:1: Kardio Stepper

A teď místo pro Vás.
Ti, co mě ještě čtou, chcete, abych přidávala po týdnu jídelníčky, tréninky? :)
Jakékoliv dotazy či přání piště prosím zde pod článek, nebo pokud chcete tak na email, který najdete v horní liště! :))

Mějte se krásně, já jdu na Skvoš a TRX! :))
Koouky ♥

 

7 komentářů:

  1. Klárko, bezva, že ses zase po dlouhé době ozvala. :-) Ale víš, jak se to říká, lepší přeci než vůbec. ;-)
    Na fotce vypadáš fakt štíhlounce, super!
    Mrzí mě, že tě práce nebaví. Taky jsem se na studium už vykašlala a pracuju, ale mě naopak práce baví. Takže ti přeju, aby sis brzy našla i ty nějakou práci, která tě bude naplňovat.
    Já letadlem ještě nikdy neletěla, ale věřím, že jednou poletím. Už jen ze zvědavosti. :D
    Na TRX jsem byla jen jedinkrát, ale moc mě lekce bavila. Teď nemám tolik času, ale jak bude možnost, určitě si zase na nějakou zajdu. Je to neskutečná makačka!
    Jinak ti přeji brzké uzdravení. Já koncem minulého roku hodně bojovala s různými chřipkami, za půl roku jsem měla snad troje antibiotika, takže doufám, že teď už to bude jen a jen lepší.
    A určitě jsem PRO články všeho druhu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jupiii,snad se ozves casteji ☺ vidim,ze se teda nenudis, praci ti preji co nejlepsi,hlavne at te bavi☺ vis co bys chtela delat?
    Ta salmonela je pech 😕 kureci uz skoro nejim,stejne jako kase, nejak se mi zmenily chute. A vlny jsem jela taky,ae mam vsechno zpet 😂
    Do Tunisu jsem taky letela poprve i zaroven poprve letadlem a taky naposled 😁
    Obdivuju,ze dokazes udrzovat takovou disciplinu a chodit makat jeste po praci, smekam!!!🌼
    Vypadas skvele, jen tak dal😍

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, jídelníčky budou fajn, hlavně když k nim občas přidáš nějaký tip na recept! :) V tomhle směru není inspirace nikdy dost, hlavně v mém případě, protože mě to jídlo pořád ujíždí :/
    A držím palce, ať se zadaří sehnat novou a víc naplňující práci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám na tvuj instagra a jen žasnu,jak muzeš s takovým výdeje vyžít, ty porce?!?! to je jak pro dvouleté děcko!myslím,že když už bloguješ, a chceš jít příkladem,měla by ses sama zamyslet,jestli spíš neispiruješ k anorexii a dietám,ty porce jsou fakt brutálně pidi teda:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen mě nejde do hlavy, jak jsi přišel/a na to, že jsou malé. To, že si dám jídlo na veliký talíř aby se to dalo nějak pěkně vyfotit neznamená, že jsou malé. A pokud vím, nemám tam gramáž, tak si to vysvětli jak chceš.. :)

      Vymazat

Každému odpovím, prosím o strpení! :))